Subject: FW: Pärnu maakond Tammuru küla Pärnu linn Kabli päikesepark 281123 muudatus
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 27 Feb 2024 14:55:22 +0200

Tere

Edastan regimiseks, muudatus, eelnev 29.12.2023  nr 7.1-2/23/25373-2

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Tampõld Timmo <[email-masked]>
Sent: Tuesday, February 27, 2024 2:16 PM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: Kabli päikesepark - side lisamine projekti materjalidele

Tere

Saadan telefoni kõne jätkuks, siis edasi projekti materjalid.

Maade osakonnast saadeti projekt tagasi, kuna kooskõlastuses puudus märge
side kohta.

Seletuskirjas nüüd paremini välja toodud ka sidemultitoru. IKÕ plaanidel
lisasin ainult tingmärgi selgituse paremini nagu sooviti. Ülejäänud kõik
sama.

Loodetavasti võimalik see Teil kiirelt töösse võtta, kuna päris kiireks
mul sellega läinud.

Manuses varasem kooskõlastus.

Lugupidamisega

Timmo Tampõld

projekteerija

projekteerimise ja geodeesia osakond

AS Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5330 5761

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee